... ... ... ...
Nowa jakość w Krakowie
masaż sauna Kraków

Rekomendacje

 

  • Wykazanie korzyści

 

Jak Wasza usługa poprawia życie czy ułatwia funkcjonowanie klienta? Spytać klientów dlaczego wybrali właśnie Waszą usługę? Czy rozwiązało to ich problem? Jeżeli tak, to w jaki sposób?

 

  • Pokonanie obiekcji

 

Za drogo- obiekcja. Spytać klientów nad czym zastanawiali się przed dokonaniem zakupu w Waszej firmie, a następnie poproście o dalsze doświadczenia.

 

  • Konkrety

 

Konkretne informacje są najprostszym sposobem, by Wasze rekomendacje były mniej „słodkie”, a bardziej wiarygodne. Spytajcie klientów jakie zyskali wymierne efekty (np. wzrost konwersji o 5%). 

 

  • Jest się czym chwalić

 

Bardzo dużo firm niepotrzebnie ukrywa swoje rekomendacje w rzadko odwiedzanych miejscach czy na specjalnych podstronach. Aby zwiększyć siłę Waszych rekomendacji umieśćcie je w widocznych miejscach np. na stronie głównej, w sekcji „o nas”, na stronach produktów i usług, w newsletterach czy na portalach społecznościowych.

 

 

 

© MJ  /PasjadoSPA.plSPAwyspa.pltiandeonline.pl/ KRspa.pl/ SPAkrakow.eutianDekrakow.plmasazkamieniami.eukosmetykidospa.pl

Dane firmy:  PasjadoSPA.PL Marcin Jastrzębski , NIP: PL 6772247040 , REGON: 367986710 , Konto firmowe: 64 1870 1045 2078 1018 0349 0001  

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

 

Firmowy e-mail oraz nr telefonu:

Dane te zostały ukryte z uwagi na telemarketing

ODROBINA LUKSUSU DLA CIEBIE

 

Branża SPA & Wellness to nasza pasja.

Jesteśmy fizjoterapeutami i pomagamy odzyskać zdrowie, wygląd i dobre samopoczucie. 

 

Formularz kontaktowy

wsaunie rytuał saunowy

e-Shop

Chcesz otrzymywać powiadomienia o nowościach- produkty, wydarzenia? 

Zostaw swój e-mail. W naszym e-sklepie na samym dole jest opcja, 

Zapisz się na nasz newsletter