... ... ... ...

Regulamin gabinetu 

 

 

1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z zabiegu masażu, który wykonuje się manualnie lub mechanicznie przy pomocy urządzeń posiadających certyfikat urządzeń medycznych, a także innych zabiegów na ciało wykonywanych w gabinecie masażu. 

 

2.  Korzystanie z usług gabinetu masażu równoznaczne jest ze złożeniem przez  klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez gabinet masażu oraz, że zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego regulaminu. 

 

3.  Klientem gabinetu masażu może zostać osoba pełnoletnia, bądź niepełnoletnia za pisemną zgodą rodziców. 

 

4.  Personel gabinetu masażu zobowiązany jest udzielić rzetelnych informacji dotyczących rezultatów, przebiegu masażu oraz wykonać go wedle obowiązujących zasad i wskazań. 

 

5.  Personel gabinetu masażu zobowiązany jest do poszanowania prywatności i intymności klienta. 

 

6.  Personel studia masażu zastrzega sobie prawo zmiany terminu zarezerwowanego masażu lub innych zarezerwowanych usług do 24 godzin przed jego terminem. 

 

7.  Personel studia masażu zastrzega sobie prawo do przerwania wykonywanego zabiegu, jeżeli spotka się z zachowaniem klienta nieadekwatnym do miejsca w którym się znajduje (np. agresja, nietrzeźwość). 

 

8.  Personel studia masażu zastrzega sobie prawo do odmówienia lub przerwania wykonywanego zabiegu klientowi z oznakami chorób skórnych i innych chorób zakaźnych. 

 

9. Personel studia masażu nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy i przedmioty pozostawione w gabinecie masażu. Przedmioty wartościowe można przechowywać w sejfie recepcji gabinetu masażu. 

 

10. Z uwagi na bezpieczeństwo i komfort naszych klientów i gości, na terenie gabinetu masażu obowiązuje całkowity zakaz: (wejścia po spożyciu alkoholu, wnoszenia i spożywania alkoholu na terenie gabinetu masażu, używania aparatów fotograficznych i kamer- bez zgody personelu). 

 

11. W trosce o wysoką jakość usług w gabinecie masażu klient zobowiązany jest przyjść 15 minut wcześniej w celu przygotowania się do zabiegu. (Umówiona godzina jest godziną jego rozpoczęcia). W innym przypadku zabieg zostanie skrócony o ilość spóźnionych minut. Czas podany obejmuje przygotowanie przed i po zabiegu.  Spóźnienia- powyżej 15 minut- mogą być powodem odwołania wizyty,  jeżeli zabieg może wpłynąć na dzienny harmonogram zabiegów innych klientów.     

 

12. Klient ma możliwość przełożenia lub odwołania zarezerwowanego zabiegu- 24h przed godziną rozpoczęcia się zabiegu. W stosunku do klienta, który umówił się na zabieg i nie przyszedł (i dodatkowo nie poinformował nas o tym fakcie) lub odwołuje zabieg w dniu wizyty na tzw. „godzinę przed”- będzie naliczona opłata, jak za wykonany zabieg, zgodna z zarezerwowaną usługą. Jeżeli klient nie zechce uregulować tej płatności- nie będzie w przyszłości obsługiwany. Wszystko z uwagi na poszanowanie czasu klienta i czasu pracownika gabinetu. Zależy nam na wysokiej jakości obsługi naszych gości i prosimy uwzględnienie tego wpisu.        W wyjątkowych sytuacjach (np. wypadek komunikacyjny klienta)- zaproponujemy inny, dogodny termin, by zabiegł mógł się odbyć.      

 

13. Gabinet zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty (zaliczki) przed wykonaniem danej usługi, dostępnej

w gabinecie (nie mniej niż 20zł) na poczet rezerwacji terminu. Dostępne opcje płatności: przed zabiegiem (on-line, na stronie www, jeżeli akurat jest dostępna taka forma płatności), bądź bezpośrednio w gabinecie  w czasie ustalania rezerwacji terminu zabiegu. Dzięki takiemu rozwiązaniu chcemy uniknąć niepotrzebnych sytuacji- ze strony nieuczciwego klienta- o których wspomniano w punkcie 12. Zaliczka pomniejsza kwotę do zapłacenia za dany zabieg. Wszelkie opłaty za zrealizowany zabieg- nie podlegają zwrotowi. 

 

14. Gabinet zastrzega sobie prawo do zmiany cennika. Zapisując się na zabieg- akceptuję niniejszy regulamin. 

 

15. Osoby naruszające zasady porządku w gabinecie- będą proszone o jego opuszczenie. 

 

16. Zabrania się wprowadzania zwierząt do gabinetu.

 

17. Korzystasz z naszych usług- akceptujesz ten regulamin. 

 

 

PRZECIWWSKAZANIA do zabiegu masażu: 

 

 

- ciąża (za wyjątkiem masażu dla kobiet w ciąży) i menstruacja

-zmiany skórne: rozsiane i ropne

-nowotwory

- hemofilia

-żylaki

-skaza naczyniowa

-nadciśnienie

-miażdżyca

-wszelkie stany zapalne

-wysoka temperatura

-choroby zakaźne

-krwiaki, tętniaki, naczyniaki

-choroby psychiczne

-epilepsja

 

Dziękujemy za czas poświęcony na zapoznanie się z treścią regulaminu.  (PasjadoSPA.pl) 

Zapraszamy do naszego salonu 

ul. Dobrego Pasterza 100,  31-416 Kraków

 

Rezerwacja sali, gabinetu, zarządzanie 690 661 641

535 53 77 11   /   12 307 77 11