... ... ... ...
Stabilizacja poziomu glukozy we krwi- to klucz do redukcji wagi i poprawy samopoczucia. Jedz niewielkie porcje zdrowej, nieprzetworzonej żywności- np. własne posiłki zamiast tych "już gotowych", które wystarczy tylko podgrzać.
 
Ponadto tłuszcz spala się w mięśniach, więc warto zacząć regularne ćwiczenia fizyczne, by zwiększyć masę mięśni. Będziesz miał/a szybszy metabolizm i częściej zjesz np. pizzę.
 
Jeżeli ktoś przez długie lata nie ćwiczył to na początku trudno mu będzie wdrożyć w swój plan tygodnia regularne treningi. Warto jednak wprowadzić ten zdrowy nawyk. Potem będzie już tylko lepiej- lepszy wygląd i lepsze samopoczucie, "świeży" umysł. 
 
 
 
 
​Skoro wiemy już, jak ustabilizować poziom glukozy we krwi- to należy jeszcze powiedzieć kilka słów na temat samego cukru. Nie unikniesz wahań poziomu glukozy- jeżeli dalej będziesz słodzić napoje i zajadać duże ilości słodyczy. Później powiesz, że powyższy wykres jest nic niewarty. Koniecznie obejrzyj poniższe wideo.
 
 

Kontrola poziomu glukozy

01 listopada 2018

Mobilna light wersja strony

WROĆ DO BLOGA

Projekt i realizacja PasjadoSPA.pl Marcin Jastrzębski

tianDe ID: 133 55 119